יום שלישי, 24 בינואר 2012

תקשור


סיפור אישי!!!!



אחרי כיסופים וגעגועים רבים.

49 יום מאז תחילת ספירת העומר, אנחנו נוהגים לטהר את עצמנו ואת המידות שלנו כדי שניה נכונים בהשראת אהבתנו  האין סופית לבורא. בכל שנה ושנה ביום החמישים ממש כשם שירד והתגלה למשה האל על הר סיני הוא מגלה לנו את אהבתו מחדש.

אומרים המלאכים "חמדה גנוזה" שגנוזה 974 דורות קודם שנברא העולם. תורת ה'  היא תורת אהבתו לבניו  משום שהתורה היא מידות המידות אותם נתן והנחיל לנו בורא ביום בריאת האדם. 

מידות על פי הקבלה הם צמצומים לגילוי מידת האל החסד והרחמים, שעל ידי הצמצום נוכל להשיג את מידותיו ואותו,  בקבלה אומר  הזהר "כי בלא מידותיו אי אפשר להשיג אותו" ושלוש מידות הן שהם שלוש אהבות "אהבת ה' " "אהבת התורה"  ו"אהבת ישראל", אמרו חז"ל  " ישראל וקודשא בריך הוא ואורייתא -חד"

אהבת ה' אם כן אינה איזה רגש אצילי מופשט מיסטי רוחני או פילוסופי. זהו רגש עז רם נשגב ועוצמתי ופנימי מאוד, שמכוחו יכול לוותר יהודי על חיו.

המיסטיקה והרוחניות היהודית מלמדים אותנו לפי קבלה מהם 10 המידות אותם האציל לנו בורא עולם ביום בריאת האדם.

10 מידות השקולים ל10 ספירות בעץ החיים לפי קבלה. משום שעיקר העבודה הרוחנית והמיסטית היא טיהור הנפש הבהמית מהגשמיות והחומריות, להפוך אותה לזכה וטהורה עוטה אור כשמלה מלאה בכבוד והדר, 

מתקשרים בני ימינו לא תמיד יש להם את הבנת המשמעות האמתית של האדם בניתוח גורלו והבנת תפקידו בעולם.

אמר שלמה המלך החכם באדם בקהלת " אין חדש תחת השמש דהיינו תחת שלטון הזמן והמקום וסופו של כל דבר לשוב למקומו.

כנ"ל לגבי מיסטיקנים ומתקשרים המנסים להאיר בהברקות לשון לא להם, (סוסב סובב הרוח ועל סביבותיו שב הרוח) המושאלות מאחד לשני בשינוי סגנון ומילים ואין בהם ממש חדש ודבר הבא להאיר עלינו ולהוסיף אור תשוקה אהבה לנשמת האדם.

לצערי רבים מאותם מיסטיקנים ומתקשרים מככבים בתוכניות ראליטי ובאתרי אינטרנט ומתהדרים בכול מיני תארים, מומחי קבלה, אנשי קבלה, מיסטיקנים הכי טובים, מיסטיקנים מומלצים ועוד כהנה וכהנה שבינם לבין המיסטיקה המרחק גדול. ובמיוחד מקבלה.

סיפור שהיה וכך היה. ביום בהיר אחד פנה אלי חבר טוב העוסק בלימוד הקבלה וכח האותיות. הוא הפנה את תשומת ליבי לכתבה שנכתבה על ידי פלוני המסתתר תחת השם מקובל, מחזיר אהבות, מסיר עין הרע וכישופים. וסיפר לי שידידה טובה שלו פנתה לאותו מיסטיקן "מחזיר האהבות", וביקשה שיעזור לה להחזיר לה את בעלה ממנו התגרשה לפני שנתיים, אותו מיסטיקן מיד ביקש ממנה לאחוז בספר התנ"ך ולפתוח בעמוד מסויים בתנ"ך וביקש ממנה לקרוא שם הכתוב.

האישה פתחה את הספר באותו עמוד שהתבקשה והחלה לקרוא מהפסוקים שאותם ביקש ממנה אותו מיסטיקן או מתקשר רוחני. האישה קראה כ- 10 דקות.

וכשסיימה לקרוא בירך אותה אותו מתקשר ואמר לה שתוך חודש מהיום על דברתו ומילתו ובכוח שלו יפריד אותו מתקשר בין האישה הנמצאת בקשר עם בעלה לשעבר, עוד הוסיף אותו מקובל והגדיל לומר שבעלך יחזור אליך בכך וכך לחודש. וכמו כן ביקש ממנה לפזר מלח בפתח הבית ולשפוך על המלח מים מעלי דפנה רותחים.

 כמובן האישה הלכה לביתה שלבה טוב ושמח, לא לפני ששלשה לידיו סכום נכבד של כמה מאות שקלים. עבר שבוע שבועיים והיא לבקשת אותו "מקובל" או "מיסטיקן קבלי" המשיכה לפזר מלח ולשפוך עליהם מי עלי דפנה מדי יום בפתח הבית. כשתם החודש לא קרה כלום.

חזרה האישה לאותו מיסטיקן קבלי, והלה סיפר לה שבת זוגו הנוכחית של בעלה לשעבר הלכה למכשפת ועשתה כישוף נגדי בכדי להסיר את הברכה שלו (עשתה הגנה ), ובאותה הזדמנות הגדיל בחוצפתו והציע לה לעשות עוד משהו ובתמורה הגדיל את סכום התמורה ממנה, בכפל כפליים, בטענה שזה דורש ממנו כוחות רבים וריכוז אנרגטי נפשי גבוה במטרה לבצע תקשור עם מלאכים עליונים בכדי להפריד בין הבעל ובת זוגתו.

הבטיח לה שוב כמו בפעם הקודמת שתוך חודש הבעל יברח מבת זוגו ויחזור אליה מבוהל מפחד מהמלאכים. וכך עבר לו עוד חודש ושום דבר לא קרה ושוב פנתה האישה אל אותו מיסטיקן ואיש קבלה. והפעם סיפר לה שיש כל מיני הפרעות של גורמים חיצוניים, ושעליו לקרוא בספר הקבלה ולפי  הקבלה ידריך אותה מה לעשות. פתח אותו מתקשר קבלי את ספר הקבלה, מלמל מתוך כמה מילים במשך כמה דקות, ואז בישר לאישה שהוא עשה תיקון והבריח את החוצנים ועכשיו הדרך כשרה ופתוחה להחזרת אהבה, והגדיל לומר עוד שהמלאכים בישרו לו מתוך הקבלה, שתוך כמה ימים הכול יסתיים, והפעם בנאיביות בתמימות של האישה הכמהה לשובו של בעלה שילש את הסכום, . 

האישה חיכתה וחיכתה וכלום לא קרה ואחרי שלושה שבועות בא הבעל לבקר את הילדים המשותפים שלהם ובישר לה שלפני שבועיים התחתן ובת זוגו הנוכחית בהיריון.

בכעסה וצערה פנתה האישה לאותו מתקשר קבלי, רותחת מזעם על השקר וההטעייה, אותו מתקשר בחוצפתו הרבה כינה אותה שקרנית חולנית הבודה דברים מליבה ועוד כל מיני האשמות שווא.

אותו חבר שאל אותי מה לעשות ואיך לעזור לאותה ידידה שלו פנינו לאותו מתקשר קבלי, כמתחזים וביקשנו אותו בטלפון לעזור לנו בהחזרת אהבה. התהליך שהוא הבטיח לנו היה זהה לחלוטין לתהליך שהוא הציע לאותה חברה של החבר, אותו עמוד אותם פסוקים.

ואז החבר התוודה וסיפר לו את סיפורה של אותה אישה כשאני יושב בצד ומקשיב, דיבר על ליבו וביקש ממנו להחזיר לאותה אישה את כספה ולבקש את סליחתה.

אותו מתקשר רוחני סירב בתוקף וכינה אותה חולה משוגעת וניתק את הטלפון בכעס, עברו שבועיים מאותה שיחה ואו מתקשר רוחני נפל למשכב וחלה במחלה קשה, ברע לו פנה אותו מתקשר אלי שאעזור לצאת ממחלתו, עניתי לו הבורא גלגל כך את הדברים שאותה תפסיד יותר ממון מאשר גביתה במרמה מכול לקוחותיך שד שתתרפא ממחלתך, ותבקש סליחה מכול המרומים על ידך. ובזאת נסתיימה השיחה.

ביום מן הימים פנה שוב אלי אותו מתקשר רוחני, ביקש שוב את עצתי והדרכתי, ביקשתי ממנו רק דבר אחד קטן, החזר לאותה אישה את כל כספה בריבית דריבית תתנצל בפניה והקדוש ברוך הוא ימחל לך.

וכך עשה אותו מתקשר ואחרי חודשיים ימים הבריא האיש ויצא מכלל סכנה, מאז חזר האיש בתשובה והתרחק דבר הקשור בעיסוקי רוח ומיסטיקה.

המסר העיקרי בספור הזה ודווקא ביום מתן תורה שמה שאתה עושה לאנשים סופו שיחזור אליך תעשה טוב תמצא טוב, תעשה רע תמצא רע, תשקר ישקרו לך.

מיסטיקה יהודית טהורה היא נקיה מכל רבב, רק מעטים לקבל מאורה והארותיה של חכמת הקבלה ותורת הסוד, ממנה משתלשלים כוחות ואנרגיות שבכח האותיות והנסתר בקבלה.

מתקשרים מומלצים או מיסטיקנים מומלצים ואמתים, מלאכתם נעשית בכוח האמונה ובשמירה מלמעלה כי הם שליחים של רצון טוב ולא שרלטנים