יום שבת, 16 בנובמבר 2013

התאמה זוגית

התאמה זוגית


התאמה זוגית לפי מיסטיקה ותחומיה

מיסטיקה הינו עולם רוחני מיסטי, המחבר בין שני עלומות, העולם הרוחני והעולם הגשמי.

התאמה זוגית ממשית על ידי מיסטיקנים או לפי עולם מיסטיקה, משלבת את העולם הרוחני=החיבור הנפשי והרוחני בין בני זוג לפי הגורל והקרמה. לבין העולם הגשמי = צרכים, אינטרסים ומילוי ציפיות ההדדיות האחד מן השני.


החלק הרוחני נסתר מהתודעה הרגילה שלנו, אומנם הוא מוחשי אך הוא קיים בתודעה הפנימית העמוקה שלנו ולא תמיד יש לנו הסברים מדוע בני זוג נמשכים זה לזה בצורה אובססיבית, למרות שלכאורה נראה שאין התאמה זוגית בניהם.

הרצון הוא חופש בחירה, זכות אשר ניתנה לנו, להבחין בין טוב ורע, בין אמת ושקר, בין העיקר והטפל, על מנת שנוכל לחיות חיים מלאי תוכן ומשמעות, באושר ואהבה, ולהגשים את מטרת בואנו, יעודנו ותפקידנו בעולם הזה, "הגשמה עצמית"

לא תמיד יש בידינו את הכלים והדרכים אשר יסייעו לנו לדעת האם בבחירת בן או בת הזוג והאם ישנה התאמה זוגית, תשובה לשאלה הזו אפשר לקבל על ידי מיסטיקנים או מתקשרים, מומחי קבלה, אסטרולוגים או נומרולוגים, מומחי טארוט, יועצים ומדרכים זוגיים רוחניים.

התאמה זוגית און ליין


האינטרנט מאפשר לנו היום בקלות ופשטות, לערוך התאמה זוגית און ליין בצורה ממוחשבת על ידי רובוט, לפי תאריך לידה, או התאמה זוגית לפי מזלות, התאמה זוגית לפי שמות וכ"ו ... לרובוט או מחשב אין היכולת לבדוק מהו המבנה הרוחני והנפשי של האדם בזמן אמת, אין לו את החושים הטבעיים הפנימיים והעמוקים לדעת מה הם הציפיות שלנו, מה הם ההעדפות האישיות שלנו בבחירת בן/ת זוג וכיצד הוא יראה מבחינה חיצונית. היות ולמחשב או רובוט אין את הכוחות הרוחניים או היכולת לבצע תקשור אמיתי עם נפש האדם.

לעומת זו אנשי קבלה, מומחי מיסטיקה, נומרולוגים, מומחי טארוט, אסטרולוגים, מיסטיקנים או מתקשרים, הם בעלי הכוחות והיכולות לבצע התאמה זוגית, באמצעות כלים ושיטות מיסטיות ורוחניות בכוחם של מיסטיקנים לתת לנו תשובות לשאלות בעת עריכת התאמה זוגית, לייעץ ולכוון באופן מקצועי, אמיתי,יש ביכולתם לראות ולחוש את כל אותם הדברים אשר העתיד צופן לנו בכול תחומי החיים, בזוגיות, עבודה, קריירה, כספים, בריאות, עסקים, לימודים, מערכות יחסים ועוד.

האינטרנט מאפשר לנו היום בחירה אישית מתוך מאגר גדול של מומחים או אתרים העוסקים במיסטיקה, תקשור, יעוץ והתאמה זוגית ועוד.
אם בעבר היינו צריכים לחפש בכל אמצעי אפשרי, מיסטיקן או מיסטיקנית, לתאם פגישה אישית, להמתין זמן רב, לנסוע ולבזבז יום עבודה, בכדי לקבל: תחזית אישית, תשובות לשאלות, התאמה זוגית, ייעוץ והכוונה, היום אנחנו יכולים בלחיצת כפתור בקלות ופשטות למצוא מתקשר או מתקשרת, בעלי ניסיון וותק רב, מקצועיים ואיכותיים, באתר מיסטיקנים מתקשרים און ליין, חשוב להדגיש שיש בידם של אותם מיסטיקנים או מתקשרים את כל הכלים הרוחניים, לסייע לנו לקבל תשובות לכל השאלות המטרידות אשר לפעמים משבשות את מהלך החיים התקין בזמן זוגיות במשבר, לערוך התאמה זוגית ממשית במענה טלפוני מידי, מבלי לתאם פגישה אישית. מתקשרים ומיד נענים.


ייחודו של אתר מיסטיקנים מתקשרים און ליין


באתר מיסטיקנים מתקשרים און ליין ניתן למצוא את סוגי המומחים מכל רובדי עולם מיסטיקה תקשור - המאפשרים במהירות לקבל שרותי ייעוץ והכוונה במענה טלפוני מידי.

קו המיסטיקנים – מיסטיקנים און ליין, יש את כל הכלים והשיטות האמצעים והכוחות הרוחניים לסייע, לייעץ ולכוון , בצורה טהורה ונקייה מכל אמצעי של כישוף או מאגיה שחורה.

קו המומחים – מיסטיקנים און ליין, מומחי קבלה, אסטרולוגים, מתקשרים רוחניים, מקובלים, נומרולוגים, מומחי טארוט, מומחים להסרת עין הרע, מומחים להחזרת אהבה, מדריכים הוליסטיים, מומחים להסרת חסימות ומודעות עצמית, מומחים של פתרון חלומות, אשר יסייעו ויעזרו לכם בכל תהליך של קבלת החלטות, באדיבות וסבלנות במענה טלפוני מידי.

מחפשים באינטרנט אתר "מיסטיקנים מתקשרים און ליין", בוחרים מתקשר או מתקשרת, מתחום מיסטיקה מועדף, מיד משוחחים ומקבלים פתרונות לכל בעיה או נושא.

אתר מיסטיקנים מתקשרים און ליין, פועל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע ברציפות.

לא יוצאים מהבית - משוחחים בשקט ושלווה, מכל מקום, מכל מכשיר טלפון הפתוח לשיחות חו"ל.

שמירה על סודיות, השיחה אישית ודיסקרטית.

עלות השיחה – נקבעת על ידכם לפי זמן השיחה בטלפון. שירות זול ועדיף יותר מפגישה אישית עם מיסטיקן או מיסטיקנית

אתר מיסטיקנים און ליין – כל שירותי מיסטיקה תקשור בהישג יד ללא מאמץ ובקלות. מתקשרים בטלפון ומקבלים ייעוץ אישי מהיר.