יום שבת, 11 בינואר 2014

מתקשרים אונליין

מתקשרים אונליין 24/7
התאמה זוגית


מהי התאמה זוגית?  כיצד מתקשרים בטלפון יכולים  לענות על השאלה הזו?
עולם מיסטיקה על כל רבדיו מציע לנו מבחר שיטות מיסטיות ורוחניות לבדיקת התאמה זוגית , כגון קבלה יהודית לפי שמות ותאריכי לידה. אסטרולוגיה לפי תאריך לידה ושעת לידה, נומרולוגיה לפי התכונות הייחודיות שמייצג מספר המזל והגורל, אפשר גם לערוך התאמה זוגית על ידי שאלת קלפי טארוט או פריסה בקלפי טארוט. ניתן גם בעזרת תקשור רוחני לבדוק מה מידת ההתאמה בין בני זוג, ישנם עוד שיטות, אבל אלו הן בעיקר השיטות המרכזיות והחשבות שעולם מיסטיקה מציע לנו.
 מיסטיקה על כל תחומיה יכולה לסייע מבחינה רוחנית ומיסטית לפתור גם בעיות בעת זוגיות במשבר, לבצע החזרת אהבה לפי הקבלה, בצורה טהורה ונקייה ללא כשפים או מאגיה שחורה, מיסטיקה היא תורת חיים רוחנית, דרכה ניתן לסייע, לייעץ ולכוון בנושאים רבים ומגוונים, כגון קריירה, עבודה, לימודים, פרנסה, בריאות (גוף רוח ונפש), לבדוק עין הרע או כישוף, בדיקת שמות מבחינה אנרגטית, זמנים מתאימים לשינוי, בדיקת קרמה, פתרון חלומות, במיוחד בנושאים הקשורים לזוגיות ואהבה ומערכות יחסים וגומלין בזוגיות.
מתקשרים אונליין - מיסטיקנים בטלפון מרביתם הגדול מנוחה ומכוון בהתאם לתפיסה  "הכל גלוי והרשות נתונה", משמעות הדבר שאפשר  לצפות  ולחזות דברים, אירועים אשר עלולים  להתרחש במסע החיים של כל פרט ופרט, אך לא ניתן לצפות ולחזות את המעשים, המחשבות והבחירות האישיות של כל פרט ופרט במסע חיו, מכאן שהגורל נקבע אך ורק על ידי הבחירות שאנו עושים בחיינו.
כאשר פונים אל  מיסטיקנים בטלפון או מתקשרים אונליין במטרה לקבל סיוע והכוונה רוחנית בכול  נושא או בעיה, המטרה העיקרית היא לקבל תשובות לשאלות שאנו מחפשים, בזמני מצוקה נפשית, פרידה, זוגיות במשבר, לפני הכרות חדשה, בנושאי עבודה או פרנסה, כאשר יש לנו תחושה של חסימה ותקיעות ושום דבר בחיים לא מסתדר, האם יש עלינו עין הרע או כישוף, ועוד בזמן תהליך של קבלת החלטות חשבות ועוד שאלות רבות ומגוונות, מתקשרים און ליין או מיסטיקנים יש בידם לסייע ולייעץ לתת תחזית אישית, אך לא לקבוע ולחרוץ גורלות על ידי תחזית שחורה ושימוש באמצעי מאגיה שחורה ואסורה על פי חוק. מיסטיקה  מטרתה מבחינה רוחנית לגרום להגברת המודעות העצמית, בדרך להגשמה עצמית.
גם מומחי קבלה הבקיאים בספר הקבלה וסוד האותיות, פועלים לפי כל אמות מידה הקשורות לחכמת הקבלה ותורת הסוד. הם לעולם אינם זקוקים לאמצעי מאגיה שחורה, ולא ינבאו נבואות ותחזיות שחרות,  בטח לא מתוך שרירות לב, תאוות בצע ושרלטנות, עליהם לבדוק באופן  יסודי את הבסיס הזוגי על פי הגורל לפי השרש הרוחני של האדם,  התאמה זוגית לא  תמיד מהווה את הבסיס חיי זוגיות בריאים מלאי הרמוניה אושר ואהבה. מיסטיקנים או מתקשרים אמתיים פועלים אך ורק לפי אמות מידה ועקרונות מוסריים.
מיסטיקנים און ליין – איך זה פועל?

האינטרנט מציע לנו היום מבחר גדול של אתרי מיסטיקה - תקשור באמצעות הטלפון: מיסטיקנים או מתקשרים זמינים לשיחה אישית ודיסקרטית בכל עת ובמשך כל היממה, שרות פשוט קל ומהיר, נכנסים לאחד ממנועי החיפוש באינטרנט מחפשים מיסטיקנים און ליין או אתרים של מתקשרים און ליין, לרשותכם מבחר גדול לבחירה של אתרי מיסטיקה – תקשור בטלפון.

לכל מיסטיקן או מתקשר יש פרופיל אישי, תמונה, ומספר שלוחה ישירה, בכל אתר של "מיסטיקנים או ליין" ישנו מספר טלפון, ניתן לחייג למספר הטלפון מכל מכשיר טלפון הפתוח לשיחות בין לאומיות, מכל מקום בישראל, בוחרים מיסטיקן או מיסטיקנית  מתקשר או מתקשרת. מתקשרים ומיד נענים.
השיחה עם מיסטיקן או מיסטיקנית היא דיסקרטית ואישית, אין צורך לתאם פגישה אישית, שואלים את השאלה המטרידה או הבעיה שלשמה התקשרתם, מזדהים רק לפי שם פרטי ותאריך לידה ומיד תקבלו ייעוץ או תשובות על ידי, מומחי מיסטיקה – תקשור בטלפון,  כל אתר של "מיסטיקנים און ליין" מציע מגוון גדול של תחומי מיסטיקה שונים שיטות וכלים המסייעים להם לסייע ולייעץ, קבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, קלפי טארוט, תקשור, קריאה בכף יד, קריאה בקפה, כדור בדולח, פסיכותרפיה הוליסטית, מדריכים  רוחניים, מומחים של מודעות עצמית ועוד.
 הרשות נתונה
"הרשות נתונה" חופש הבחירה בין הטוב לרע, בין החיובי לשלילי, בין הרצוי למצוי, המושג הרשות נתונה נותן לכל אדם באשר הוא זכר או נקבה חופש בחירה שמטרתו לשלוט בגורל, להתכוונן בהתאם לייעוד האישי שנקבע ברגע הלידה, לפי בחירת הנשמה, משמעות הדבר שעלינו לעשות בחירות המתאימות לנו לפי כוחנו ויכולתנו הרוחנית והנפשית, מקצוע, זוגיות ואהבה, תחום לימודים, אזור מגורים, הבית המתאים, זמנים נכונים לשינוי, החברה המתאימה. כל אחד צריך להיכנס לתוך הנעלים המתאימות לו באופן ייחודי לפי המידה המתאימה לו. הרשות נתונה משמעותה הפעלת שיקול דעת בכל תהליך של קבלת החלטות ובחירות, כל אחד ואחת מאתנו יכולים להשתנות ולשאוף לחיי איכות אושר ואהבה בשלמות, או לסכן ולאמלל את חייכם על ידי בחירות לא מתאימות בחיי הזוגיות  בקשיים וסבל.
מתקשרים און ליין – התאמה זוגית, עומדים בכל רגע לרשותכם המענה טלפוני מיידי, מומחי קבלה והתאמה זוגית, מומחים של פתרון חלומות, החזרת אהבה, זוגיות במשבר, התאמה מקצועית, לימודים, עסקים, בריאות, קריירה בדיקת שמות, ברכות קמעות וסגולות  לכל מטרה, הגנות מכישופים, הסרת עין הרע, ועוד תחומים רבים. 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע מתקשרים ומיד נענים.